Sunday, May 15, 2011

PÉNTEK 13.a

Dél 12:00

Azt irta a Katona István egy emailben (én nem drótpostázok, hanem emailezek), hogy a Csíkszentmihályi Mihály a szomszédom. Hát, nem éppen. Az a Nagy ĺsten igazsága, hogy Claremontban minél délebre élsz, annál csóribb vagz. A 10es Freeway gyakorlatilag a város déli határat rajzolja, és az én házam 100 méterre van a 10estől. Én bezzeg csóri vagyok. Ez olyan, mint ha azt mondanám a Katonának, hogy Ö még a Soros Budán élnek, tehát, bisztos ismerik egymást, jo haverok lehetnek.

Hivatalosan, még mindig nincs állasom, de azért néha dolgozom abban a kórházban, ahól az u.n. hétvégi állasom van. Elméletileg, bármelyik nap kezdenni fogok a nagy állami kórházban az izótopos laborban dolgozni, de valahol valami bürokratának, aki marhára ráér, jová kell hagynia ill. Aláirnia a papirmunkát, hogy kezdhetek. Lehet, hogy ez a bürokrata eppen szabadságon van. Sose lehet tudni.

Ez a harmadik hét ahól pénteken rázom a fejemet, mert azt hittem, hogy „Ezen a héten már az állami kórházban leszek.”

Az az igazság, hogz tényleg hamar lesz állásom, de most már elegem van a várakozásból.

14:00

Péntek a 13.a van, es a mentöosztályon vagyok-ez az egyetlen egy nap amit dolgoztam, ezen a héten. A babonások nem szeretnek dolgozni a mentösztalyon péntek a 13.an, mert meg vannak gyözödve arrol, hogy az általában egz kataszrofális müszak szokott lenni. Nekem az ellenkező a tapasztalatom. Mióta megérkeztem délben, még nem röngteneztem egy beteget, se. Feleségem azt hiszi, hogy igy nézek ki:



Hát, ma nem.

Visszont, ezt neki nem kell tudnia. Hála Istennek, nem tud a feleségem magyarul. Amikor haza megyek ma este, lefogom dobni magamat a fotelra, es sóhajtanni egz jó nagyott. Azt fogom mondani lihegve, hogy „Oh my god, you won′t believe the shift I had, today” (Ez Igaz. Hihetetlen hogy milyen jó müszakom volt) Aztán tévét fognok nézni pofátlanul, és néha arra kérni az asszonyt, hogy hozzon valami enni vagy innivalót.

Ezt igy kell csinálni.

14:00

Ja, közben, hogy ezt irom, meg jobb lett a helyzett: fagyit osztogatnak ingyen a folyóso végén.

Hát nem jó?

Azért, ettöl függetlenül, inkább dolgoznék heti 40 órát.

Tekintetbe véve, hogy önkénytelen szabadságon vagyok, és nagyban döl a tavaszi vándorlás(vonulás), elmentem szerdán ki a messzi sivatagba madarászni.



Jó madár fajokat latunk, ill. sok madarat láttunk, de azért igazán nagyobb lehetett volna a díverzitás. Tavaszi vonulok közt nem volt akkora a választék, amilyen lehetett volna. A fenti kép egz LeConte's Thrasher, akinek igen is olyan szinű a tollazata, mint a homoknak. Nem tudtam kihozni a képeken ennek a madárnak a legérdekesebb jellegzetességét: hihetetlenűl hosszú, görbe csőre van.

Tekintetbe véve, hogy valamiért ma milyen nehéz volt a madarakat lefényképezni, kénytelen voltam gyíkokat fotózni:



Ennek a fenti gyíknek hihetetlenek a színei. Sajnos, a fénykép nem hozza kí.

Ez a gyík peddig nagyon batór, és felháborodva lesi az embereket fenyegető szemekkel. Jó nagy kövér állat:



D.U. 17:30

Na, még se ment olyan jól ez a péntek a 13.a: Ebédszünetre elmentem a Jeepel a Costcoba benzínt venni. Útközben megszakatt az öv ami hajtja a kormányt és a vizpumpát. Erős férfias karjaimmal hajtottam tovább a kocsit, vettem benzínt, és vissza hajtottam a korházba. Ay egész út k.b. 3 km volt, oda vissza. Mire beértem a kórház parkoló placcjára, füst és gőz szagot éreztem. Kiszálltam a kocsiból, es mindenhol csurgott a zöld hütővíz. Na jó, felhivtam az argentin haveromat aki egy másik kórházban dolgozik (mert ugye, a feleségemet nem találtam se otthon, se a mobilon), és azt mondta a haver hogy „Apropó, nem vettek fel arra az állasra, amire pályáztál nálunk.” Hát, ez nem jó hír. Az egy jólfizető állás lett volna, ami közel van a házamhoz. Ez volt az az állás amit nagyon ill. a legjobban akartam.

Na. Kösz, haver.

Hát mondjuk, nem az Ő hibája. 

19:30

Fél óra mulva jön az argentin haverom. Utólértem a feleségemet, de ha már megbeszéltem a haverral, hogy Ö hoz haza, akkor maradjunk ezzel a tervvel. Majd kimászok a sebészeti öltözékböl (angolul: scrubs), felhuzom a rövidnadrágomat és egy polóinget, és elmegyünk a moziba. Hétvége van, ugy se tudok semmit se tenni állással kapcsolatban.
Szombat 14.e

No comments: