Sunday, November 21, 2010

Egy szemet japan siraly, es egy szemet magyar bortonrab.

Hihetetlen. Amikor megjelent ez a siraly egy par hettel ezelott, egy hetfoi napon talaltak meg delben, es pont 11:55kor neztem meg utoljara a drotpostaimat.  Ha megneztem volna barmikor aznap delutan, siman leszaladhattam volna Long Beach-be, es letviccseltem volna a madarat. 

Kinaban lattam beloluk tucatnyit egy mocsaras teruleten, de mindig vagy messze voltak, vagy elrepultek a fejem felett.   Ez a long beachi madar visszont azon szorakozott, hogy akarhanyszor beugrottam a kocsiba, es lehajtottam a 80 kilmetert /egyiranyt/ akkor eppen elrepult a madar, mielott odaerkeztem.

Rohadt szemet japan madar!

Na, tegnap este dolgoztam a mentoosztalyon, es ott volt a mobiltelefonomon az uzenet d.e. 4kor:  tiz nappal azutan, hogy utoljara eszleltek a madarat, ugyan ott ult a kikotoben, ahol eredetileg.  Na, ejfelig dolgoztam, hazamentem, es k.b. 5 ora alvas utan felpattantam az agybol, es irany Long Beach. 

Black-tailed Gull (Larus crassirostris) Long Beach, Kalifornia

Jo, mondjuk eloszor idegesito volt, hogy nem volt sehol a madar, amikor odaerkeztem ma reggel.  Dagaly volt, igy nem is volt hol pihenjen a madar.  Jaj.  ez a negyedik alkalom.   Na, erre fel amikor visszandultam a kocsimhoz akkor kerult elo a madar.   Ott alltunk, es bongesztuk egy ideig.

Tegnap este jo poen volt a mentoosztalyon:  kilott a nyomtato egy papirt, amin kertek rongtenek egy ferfirol, es a ferfinek jo magyar neve volt.  Egeszen izgatott lettem.  Hihetetlenul ritkan latok magyar beteget los angelesi korhazakban.  Nagy buszken odasetaltam ahoz a szobahoz ahol a magyar ferfi fekudt, es egy rikito narancs-szinu borton rab egyenruhaban, bilincsben, ott fekudt a magyar betegem.   Ket fegyveres borton or orizte.  Kurva nagy.  A fazon tetotol-talpig tetovalva volt u.n. "bortoni tetovak"-kal.

Termeszetesen arrol, hogy en is magyar vagyok, hallgattam mint szar a fuben.

Na, befejezem ezt a 400 oldalas konyvet amit olvasok Nixon-nak az 1972-es utjarol Kinaba.

No comments: